22 reaktioner på ”Prematursett

    • patternsbyruni skriver:

      Hej ursäkta för sent svar.

      Du måste ”köpa” mönstret på madebyruni.com som vanligt. Det äär fortfarande gratis, du får ett mail där det är en länk för att ladda ner mönstret. Därefter kan du ladda ner och skriva ut mönstret.

      //Linda

      Gillad av 1 person

      • jongler2015 skriver:

        Hejsa

        Jeg kan ikke printe mønstret gratis. Jeg skal betale 32 kr er det lavet om?

        Vh. Annette

        Gilla

      • patternsbyruni skriver:

        Hej, vill du ha mönstret på mönsterark är det inte gratis. Endast PDF varianten (skriv ut själv) är gratis. Så ja det stämmer om du inte kan skriva ut själv.

        //Linda

        Gilla

  1. Birgitta Persson skriver:

    Hej!
    Har precis fått hem mönster på PDF över prematurkläder. Men så svårt att veta hur delarna ska se ut när det inte är utmärkt. Förstår att det är olika färger till dem olika mönsterna men man får ju pussla ihop dem från dem olika sidorna och det står ju inte vilka som hör ihop.
    Med vänlig hälsning, Birgitta

    Gilla

      • Hanne Pedersen skriver:

        Når jeg køber mønstre er jeg da vant til
        1.en mønstre dele oversigt
        2.sy vejledning
        Her har jeg betalt for billederne af færdigt tøj og et mønsterark …jeg føler mig sg snydt og frustreret, når det er første gang jeg skal sy lige dette tøj..( uden sy vejledning 😦 …)
        Mangler der noget i min forsendelse eller er det virkelig jeres mening at sælge det så mangelfuldt ? Vh Hanne Pedersen

        Gilla

Lämna en kommentar