4 reaktioner på ”Summer dress, size 80-164

  1. Billie Orheim skriver:

    Kjøpte summer dress mønster men i tutorial var det bare beskrivelse for halvsirkel kjolen, er ganske misfornøyd og frustrert.
    Billie Orheim

    Gilla

    • patternsbyruni skriver:

      Hej, Jag ber om ursäkt för det sena svaret, Vi håller på att jobba på uppdateringar av alla äldre tutorials. Men på sidan 10 hittar du hur du syr med rynkad kjoldel. Är det något speciellt du saknar i tutorialen?

      //Linda

      Gilla

  2. Inga holmgren Alfons skriver:

    Hej jag har idag fått hem mönstret summer dress men det saknas sömnadsbeskrivning och det tycker jag är mycket dåligt.Vad är engelska tuten för något?
    Hoppas på svar snabbt då jag lovat att sy klänningen till mitt barnbarn!
    Inga

    Gilla

Lämna en kommentar